The Red & Black Forums

The Red & Black Forums (http://forum.acmilan-online.com/index.php)
-   Rules, Announcements, Feedback & Support (http://forum.acmilan-online.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Problems + Suggestions (http://forum.acmilan-online.com/showthread.php?t=7700)

KujaIX 04-03-2012 15:13

It is bad that I don't recognise that person?

fredrik9 04-03-2012 15:16

Quote:

Originally Posted by KujaIX (Post 1260736)
It is bad that I don't recognise that person?

:eek:

Google Scarlett Johansson elevator sex

Christian 04-03-2012 15:16

http://rashmanly.files.wordpress.com...50&h=421&h=421

Yes!

KujaIX 04-03-2012 15:17

Quote:

Originally Posted by fredrik9 (Post 1260740)
:eek:

Google Scarlett Johansson elevator sex

Ohhhh Benicio Del Toro...

Know of him, just couldn't match the name to a face.

jammin 04-03-2012 15:23

o great fredrik9 - wisdomous lord of the polar bears, faithful messenger of the mighty zlatan,

please resize this image with your immaculate knowledge of the photoshop arts so that our friend kuja can use it:

http://www.jewornotjew.com/img/peopl...ge_michael.jpg

i am willing to do sexual favours btw.

Kalac#16 04-03-2012 15:23

I'm winning in the seductive and sultry avatar contest. Every time I see me post, I get a little aroused.

KujaIX 04-03-2012 15:25

Quote:

Originally Posted by Kalac#16 (Post 1260753)
I'm winning in the seductive and sultry avatar contest. Every time I see me post, I get a little aroused.

Good for you, brah.

jammin 04-03-2012 15:28

hmmm... that makes me think:

george michael or jon bon jovi? :eek:

fredrik9 04-03-2012 15:29

Quote:

Originally Posted by jammin (Post 1260752)
o great fredrik9 - wisdomous lord of the polar bears, faithful messenger of the mighty zlatan,

please resize this image with your immaculate knowledge of the photoshop arts so that our friend kuja can use it:

http://www.jewornotjew.com/img/peopl...ge_michael.jpg

i am willing to do sexual favours btw.

lol

http://farm8.staticflickr.com/7069/6...53661475_t.jpg

KujaIX 04-03-2012 15:31

Nah. That's probably the best picture of George Michael we could get, and I don't like it.

Find me something else.

jammin 04-03-2012 15:32

Quote:

Originally Posted by fredrik9 (Post 1260768)

thank you so much. :iwouldhaveputalovesmilyifthisforumeverdecidedtous eone:
i'm a bit sad you didn't ask for any 'favours' tho.

jammin 04-03-2012 15:33

Quote:

Originally Posted by KujaIX (Post 1260771)
Nah. That's probably the best picture of George Michael we could get, and I don't like it.

Find me something else.

u obnoxious bitch. :D

wat about this one?

http://img.thesun.co.uk/multimedia/a...0x2_49710a.jpg

he's holding a glass of wine ffs. just do it.

Kalac#16 04-03-2012 15:34

Oh and Kuja. Worst avatar.

Sage 04-03-2012 15:35

I'm 100% sure that jammin is a homosexual.

KujaIX 04-03-2012 15:35

Nah. Gone off GM.

I want someone else. Someone just ravishingly sexy.

jammin 04-03-2012 15:38

Quote:

Originally Posted by Sage (Post 1260779)
I'm 100% sure that jammin is a homosexual.

come at me sister!

kuja, you pussied out! :o

KujaIX 04-03-2012 15:39

I said if I liked it, didn't I?

Oh well. I'm willing to change it if you find something sexy enough.

Same with my legendary Borriello sig. :)

fredrik9 04-03-2012 15:42

Quote:

Originally Posted by KujaIX (Post 1260780)
Nah. Gone off GM.

I want someone else. Someone just ravishingly sexy.

Watch Traffic, 21 grams or Sin City. Benicio Del Toro.

fredrik9 04-03-2012 15:43

Quote:

Originally Posted by jammin (Post 1260772)
i'm a bit sad you didn't ask for any 'favours' tho.

I'll take a rain check for now.

KujaIX 04-03-2012 15:44

Quote:

Originally Posted by fredrik9 (Post 1260801)
Watch Traffic, 21 grams or Sin City. Benicio Del Toro.

I'm not having bloody Benicio.


All times are GMT +1. The time now is 23:58.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
©2002-2011 The Red & Black Forums. These are fan forums and are in no way affiliated with AC Milan S.p.A.