The Red & Black Forums

The Red & Black Forums (http://forum.acmilan-online.com/index.php)
-   AC Milan Transfers (http://forum.acmilan-online.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   The Rumour Commode XXIV: The Reality Era Continues (http://forum.acmilan-online.com/showthread.php?t=15372)

Neruda 06-08-2018 21:43

Quote:

Originally Posted by MarioReality (Post 2883266)
I have 3 rules every time I visit MTL.

1) Poutine for lunch
2) Schwartz's for lunch
3) Dinners at Joe Beef and Au Pied de Cochon.

Should really try the poutine at pizzeria chez billy outremont near stanislas

Thenebra 06-08-2018 21:44

Quote:

Originally Posted by leaf (Post 2883253)
"Reality Era" didn't bring shit
Li was "Reality era" ask the fuckin Matrix :max:

We talk soooo much SHIT here but can't honour our Superman for just one thread :head:

The mods are the biggest trolls in this forum.
Why not title the thread "I am sexually aroused by CNN, broken clocks and Alex Jones" for fuck's sake :rolleyes:

[emoji38] [emoji106]

justiface 06-08-2018 21:44

Quote:

Originally Posted by papaberlu (Post 2883319)
Kalinic will cost Atletico Madrid €18m in total (Obligation to buy). According to Gazzetta.

Daylight robbery
Prime suspect: Leonardo

.A.K. 06-08-2018 21:45

Quote:

Originally Posted by leaf (Post 2883253)
"Reality Era" didn't bring shit
Li was "Reality era" ask the fuckin Matrix :max:

We talk soooo much SHIT here but can't honour our Superman for just one thread :head:

The mods are the biggest trolls in this forum.
Why not title the thread "I am sexually aroused by CNN, broken clocks and Alex Jones" for fuck's sake :rolleyes:

:lol::lol::lol:

Raz 06-08-2018 21:46

Quote:

Originally Posted by papaberlu (Post 2883319)
Kalinic will cost Atletico Madrid €18m in total (Obligation to buy). According to Gazzetta.

Don't care how much. Just get him the fuck out

MarioReality 06-08-2018 21:47

Milan will make a little less than €20M from Kalinic's transfer to Atletico Madrid on loan with obligation to buy, according to @AS_Futbol

Neruda 06-08-2018 21:47

Quote:

Originally Posted by Alec (Post 2883280)
Lmao - offering midfield Silva in exchange :lol:



Yeah, Bernard always felt like a place ever since Leo was stalling. We could've had completed the deal at least a week ago but Leo is looking for even better alternatives. Props for him not jumping on the opportunity like an amateur and giving Bernard 5 mil like some guy that we used to know would've.

Didnt i tell you only real men can post ?

You havent played in a 533 so please bruther

Raz 06-08-2018 21:48

Let's pray to all the gods he doesn't fail his medical

nvdmrd 06-08-2018 21:48

Rabiot & Martial [emoji41]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hugh Janus 06-08-2018 21:49

we ain't getting Martial :lol:

IL Diavolo 3 06-08-2018 21:49

MR wins again, Milan started negotiations with Lozano over a move according to @Calcioweb

MarioReality 06-08-2018 21:49

Bernard to everton will cost the club 6m/year on a 4yr deal.

Hugh Janus 06-08-2018 21:50

Quote:

Originally Posted by MarioReality (Post 2883332)
Bernard to everton will cost the club 6m/year on a 4yr deal.

6m :lol::lol::lol:

milanator 06-08-2018 21:50

We should really push for Rabiot, looks like the best realistic option out there.

VooDooDoll 06-08-2018 21:52

Quote:

Originally Posted by papaberlu (Post 2883319)
Kalinic will cost Atletico Madrid €18m in total (Obligation to buy). According to Gazzetta.

he gonna cost them much more :devil3::devil3::devil3:

papaberlu 06-08-2018 21:53

Quote:

Originally Posted by MarioReality (Post 2883332)
Bernard to everton will cost the club 6m/year on a 4yr deal.

oof

+ whatever the agent fees were

Donato 06-08-2018 21:53

Fuck we missed on Bernard... how we going to get a good winger now..

leaf 06-08-2018 21:54

Fuck me :rolleyes:
The ppl that that on Paolo get their names in two(2) rumor threads..... Despite being wrong at every turn. It's like Agent Smith got his way :head:

papaberlu 06-08-2018 21:55

Imagine being upset by Bernard on the same day as Maldini's return and Kalinic's sale

couldn't be me

MarioReality 06-08-2018 21:55

Quote:

Originally Posted by leaf (Post 2883338)
Fuck me :rolleyes:
The ppl that that on Paolo get their names in two(2) rumor threads..... Despite being wrong at every turn. It's like Agent Smith got his way :head:

you haven't stopped bitching over the course of two seperate commodes.

that's an issue.


All times are GMT +1. The time now is 04:40.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
©2002-2011 The Red & Black Forums. These are fan forums and are in no way affiliated with AC Milan S.p.A.