The Red & Black Forums

The Red & Black Forums (http://forum.acmilan-online.com/index.php)
-   Rules, Announcements, Feedback & Support (http://forum.acmilan-online.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Problems + Suggestions (http://forum.acmilan-online.com/showthread.php?t=7700)

Jasper 16-05-2012 09:06

:max:

KujaIX 16-05-2012 09:18

Quote:

Originally Posted by Kalac#16 (Post 1353364)
If you'd like, I can follow Kuja into various thread and post petulant shit whilst arguing with every post in the Ibra thread individually? It'll be like he never left

You already do that in a couple of threads :lol:

Hahaha I don't care about the bans, tbh. Fredrik was cool but crossed a line and consistency is vital when you're the admin or Supermod...

Forza consistency.

Jasper 16-05-2012 09:21

Quote:

Originally Posted by Sage (Post 1352917)
from MR to david

"Ask david why he didn't post my latest email? I'll even email it to u to see what it said. I even complimented fred profusely"

He's doesn't desereve any publicity. Afaic anyone posting his e-mails should be banned as well. Basically same as double-accounts. MILANREALITY-FREE FORUM!

KujaIX 16-05-2012 09:33

Quote:

Originally Posted by Jasper (Post 1353454)
He's doesn't desereve any publicity. Afaic anyone posting his e-mails should be banned as well. Basically same as double-accounts. MILANREALITY-FREE FORUM!

What about Fredrik?

Oh wait, it's lovely to have a supermod who's biased against certain members.

Me.. MilanReality.. others.

You're a lapsed mod, Jasper.

jammin 16-05-2012 09:36

jasper, you used to be cool. :(

Dottore Joey 16-05-2012 10:14

He never was cool :o

damn 16-05-2012 10:56

Quote:

Originally Posted by Jasper (Post 1353441)
:max:

what happened to you jasper? you've changed.
your heart is cold and your butt is hurt.

benjamin 16-05-2012 11:40

Quote:

Originally Posted by KujaIX (Post 1353466)
What about Fredrik?

Oh wait, it's lovely to have a supermod who's biased against certain members.

Me.. MilanReality.. others.

You're a lapsed mod, Jasper.

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Always was. Un-mod him :o:o:o:o:o

we should have more moderators like sven, acm4ever.

Quote:

Originally Posted by jammin (Post 1353471)
jasper, you used to be cool. :(

he actually was? :lol::lol::lol::lol:

Quote:

Originally Posted by President Joey (Post 1353507)
He never was cool :o

Thats right!

Marcus 16-05-2012 14:37

http://www3.pictures.zimbio.com/gi/F...RaMYb8hoRl.jpg

I'm not trying to say anything, but this is a nice book.

Eccolo 16-05-2012 15:39

Fred are you watching this? That is your ticket to redemption!

benjamin 16-05-2012 15:56

Fred understands Italian as well? :eek:

Unless the book is produced in Swedish ......

Eccolo 16-05-2012 16:00

Well seeing as he cant be on this forum and posting montages of zlatan ( which btw are pretty impressive ones) he has alot of spare time on his hand. 6 months is enough time to learn italian pretty well.

ww 17-05-2012 07:11

Why fredrik got ban?

damn 17-05-2012 07:39

Quote:

Originally Posted by Capitão Lugano (Post 1354844)
Why fredrik got ban?

he posted nude pics of himself.
you'll be glad to hear he does indeed have big balls.

VultureNut 17-05-2012 08:19

Quote:

Originally Posted by milanpalermo23 (Post 1353319)
FREE FREDRIK :o

FREE MILANREALITY :o

FREE DRU :o



God damn Mods, DA FUCK u doing?!

FREE GIANCARLO :o

Ash 17-05-2012 08:38

Quote:

Originally Posted by Marcus (Post 1353906)
http://www3.pictures.zimbio.com/gi/F...RaMYb8hoRl.jpg

I'm not trying to say anything, but this is a nice book.

Did he just use the font from 300 the movie?

Cauz that would be lame

nuttela 17-05-2012 08:44

Quote:

Originally Posted by damn (Post 1354853)
he posted nude pics of himself.
you'll be glad to hear he does indeed have big balls.

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

fred should be unbanned. fred's cool. why on earth did he cop a 6 month ban?

Quote:

fredrik9 - 14-05-2012 - 6 months - racist remarks/insults - 14-11-2012
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :eek:

https://lh3.googleusercontent.com/-B...ohddo1_400.jpg

Christian 17-05-2012 13:01

Quote:

Originally Posted by Ash (Post 1354884)
Did he just use the font from 300 the movie?

Cauz that would be lame

300 used the cover for Inzaghi's book on their movie

Ash 17-05-2012 13:30

Quote:

Originally Posted by Christian (Post 1355129)
300 used the cover for Inzaghi's book on their movie

I get it now

http://www.bayernforum.com/blog/wp-c...nzaghi-343.jpg


http://technode.com/wp-content/uploa.../300-movie.jpg

:eek::eek::eek:

Goodfella 17-05-2012 16:23

WTF? Fredrik is the only Ibra-fanboy who doesn't deserve a permaban. Some mods seem to really enjoy banning members. They've gone nuts a la Allegri on Mexes, blaming one single person for everything that's gone wrong in life, Milan, the world...


All times are GMT +1. The time now is 08:40.

Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
©2002-2011 The Red & Black Forums. These are fan forums and are in no way affiliated with AC Milan S.p.A.