Pedro
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Hey Pedro! Thanks for the re-add! ;) I had to recreate this account after the crash.. hopefully I'll be on the forum more regularly.. now that Im in my final year of Uni! :p tc
    gimme wesserman, 13 + hazard and you got a deal. I'm giving u a highly rated striker.... i still think it's too low a value but i'll do it for the potential
    You're a good poster. Keep it up. :)

    (I was supposed to say this when you first started posting a while ago but I forgot).
    No, I don't want Bosingwa. I can give you Garay or Boateng + Nistelrooy for Terry.
    I'm fine,everything is in normal.
    waiting for the big guys to come back,so we can kill some cagliari shit. :D
    Heb vandaag een stukje over Nesta getikt voor op m'n blog op voetbalzone. Ook al is het de concurrent wil je het misschien toch lezen (en beoordelen, wat er goed is, wat er beter kan) :p
    You predicted it first,bro!!! Respet!!!
    Now we have no other choice but to win at Naples.
    Hope your and mine spelling magic will do his work :cool:
    All the best to you and talk to you soon!!!
    Als het mogelijk is bij het stadion kaartjes te kopen dan scheelt dat zo ontzettend veel in prijs. Er schijnen manieren te zijn om dat te doen, ik hoop dat het er dit seizoen van komt :)
    Mijn favoriete Nederlandse club is Ajax. Komt toch wel omdat ik net geinteresseerd begon te raken in voetbal toen Ajax de top van Europa was en ik was erg onder de indruk van Litmanen.

    Wat Milan betreft had ik al vrij vroeg erg veel interesse voor het Italiaanse voetbal en Inzaghi maakte om een of andere reden wat in me los, en net toen ik hem een beetje fanatiek ging volgen vertrok hij van Juve naar Milan en vervolgens kwam Shevchenko ook nog eens rond die tijd waar ik verliefd op werd ;) Vanaf dat moment is het met elk jaar een beetje serieuzer en een beetje fanatieker geworden.

    Afgelopen seizoen ben ik eindelijk naar een wedstrijd geweest, Milan - Juve en dat was echt een heerlijke ervaring :D Grote kans dat ik dit jaar weer een wedstrijdje meepak.

    En hoe is het bij jou gekomen? Ben je ook wel is naar het San Siro geweest trouwens?
    I know,bro.
    Also i hate all those who bash Seedorf right now inside the thread.Pathetic.No matter how much you don't like him,thou shall never forget at least the last game,not to mention his achievements for us in the past.
    true fans can be analizing,criticizing,without hatred and dirt.
    O haha, vanwege je mening over spelers en manier van praten over spelers. De manier van posten zegmaar.
    Ik vind voetbalzone weinig bijzonders wat betreft de frontpage, het forum is er wel erg leuk. VI vind ik kwalitatief en qua opmaak en inhoud toch wel de beste. Maar goed, die beschikken ook wel over aardige middelen.
    Ik heb serieus nog nooit van die site gehoord haha.
    VI, voetbalzone en voetbalprimeur zijn in mijn ogen toch de meest populaire Nederlandse voetbalsites?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top